Mitt liv just nu.

Idag har det hänt noll intressante grejer. Eller jo, kanske något men sånt är det ju sekretess på... I övrigt ser min rutin, de dagar jag går a-tur, ut som följer:
  • 05.30 - Jag går upp. Eller väckarklockan ringer, jag går väl upp vid 05.40.
  • 06.30 - Cyklar till jobbet
  • 15.45 - Slutar jobba
  • 15.50 - Cyklar hem
  • 16.15 - Kommer hem
  • 16.20 - Lägger mig i soffan, alt. på altanen om det är fint väder
  • 18-ish - Äter middag
Sen händer inget mer spännande. Jag orkar inte hitta på något, jag orkar bara träna ibland. Det känns lite som att jag jobbar i Norge fast jag är hemma. Med det menar jag att jag mest jobbar, sover, äter och skiter. Som ett barn. Minus jobb.
 
Idag saknar jag Linköping lite extra. Vet egentligen inte varför. Bara en känsla. Tänk att vi är färdiga ssk i januari. Det är ju helt sjukt! <3
 
Peace out, jag vet att mitt liv är ointressant.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Leonor! Du är så duktig på att blogga! Det är så kl att läsa, nu när internet kommit igång här ska jag också bli bättre på det! :D
PUss

2012-06-25 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0