Ledig dag.

Har under min lediga dag inte uträttat ett piss! Känner att jag kanske borde utnyttja mina få lediga dagar lite bättre med exempelvis träning, umgänge, c-uppsatsande och allmänt utvecklande aktiviteter. Idag har jag istället vaknat sent, ätit frulle, solat, ätit lunch, varit hos Paola och blivit instruerad i hur jag bäst matar katt och hur jag bäst tömmer kisslådan (ska vara kattvakt), tittat på Mad Men, köpt bröd, hämtat farmor, ätit middag med farmor och resten av familjen, tittat på Mad Men igen och nu ligger jag här. Ska läsa på lite papper inför imorgon för då ska jag inte jobba utan jag ska på utbildning.

Peace out mina små kultingar!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vet du vad min åderpåle, jag tkr du utnyttjar dina lediga dagar på bästa sätt, genom att inte göra nåånting. Jag har sysslat med det i en vecka nu, och det är faktiskt ganska naaaajs ;) PUSSO

2012-06-19 @ 09:33:49
URL: http://iminnorway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0