Träning.

Igår var jag på CX (nytt pass, tufft men bra!) och kettlebells. Trodde att jag skulle svimma på slutet. 90 minuters styrketräning utan en droppe vatten. Hade dessutom legat och solat hela dagen så depåerna var nog ganska slut de också.........
 
Ikväll blir det iaf boxning med sis! Som jag har längtat! Efter att ha dansat varenda jävla gång det är boxpass i Linkan så känns det som en seger att äntligen kunna gå. Och att någon dessutom VILL gå med mig, ja det är bara för bra för att vara sant! :) Sen att min senaste måltid var hos kusinerna som fyllde år och bestod av kardemummabullar, gräddtårta och kaffe var kanske inte jättesmart... Men det får jag sota för senare. 
 
Jag har iaf varigt ledig måndag och tisdag. Förra veckan jobbade jag 6 dagar och det märktes på söndagskvällen. Jag somnade ifrån EM-finalen! haha! Då är man trött. Men nu har jag som sagt varit ledig och längtar tillbaka till förlossningen! :) 
 
Peace out mina små jenter! 
 
Ps. Ska försöka bättra mig med uppdaterningen! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Amor

Åh Leonor! Du är så himla duktig! För mig händer ju för fan ingenting!! :( Jag är lite deppig över detta måste jag säga! Men jag hejar på dig och lägger i en högre växel! Jag saknar dig! Pusss

2012-07-09 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0