Jobb. Igen.

Sista dagen på min 6-dagarsvecka idag. Det är ganska tufft så här i efterhand, eller när sista dagen är här. Jag hade en toppendag igår. Två fina förlossningar med två olika inspirerande barnmorskor. Jag lär mig så mycket så det är löjligt! Jag behöver inte plugga vidare, jag kan ju allting nu! Haha! Eller....?
 
I övrigt händer det inte så mycket de veckorna jag jobbar så här. Det hinns liksom inte riktigt med.. 
 
Nästa vecka måste jag träna lite mer för det har också blivit lidande. :(
 
Nu ska jag iaf ta en morgonpromenad ner till Ica och scanna mig själv en H2O-melon. De är på extrapris och kostar 5:-/kg! Så jävla nice! Goda är de också. Jag skulle kunna leva på vattenmelon om det inte var för att jag skulle få extrem diarré som l/t elektrolytrubbningar som ev l/t <3-arytmier. Det känns som ett högt pris att betala. Jag äter så mycket så att jag får springa och kissa hela tiden ändå. 
 
Peace out mina små melonkärnor <3
 
 

Kommentarer
Postat av: nyx

Du är så duktig min snopp. Jag köpte också melon här om sistens. Den kostade 9.90NOK/kg, tyckte jag var helt ok.

JAG SAKNAR DIG!!!

PUSS

2012-07-15 @ 21:12:44
URL: http://iminnorway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0