Förlåt.

Förlåt för att jag inte uppdaterat. Förstår att alla läsare (en eller möjligtvis två) är oerhört nyfikna och väntar med spänning på nästa uppdatering för att se vad som händer i mitt oerhört unika och fantastiska liv. Nu kommer den så.
 
Jag jobbar och jobbar och jobbar och jag älskar det. Fortfarande! Jag älskar som sagt mitt jobb! Det är roligt, spännande, sorgligt (ibland) och kul! Jag har så sjukt roliga arbetskamarater, speciellt de som är sommarvikarier med mig. S är en utav mina favoriter. Hon är så jävla rolig! Hon är 35 år (jag trodde hon var 26) och tvåbarnsmor, läser till ssk (samma termin som vi) och är superintensiv. Men väldigt duktig på det hon gör. Härom dagen så gick det ett larm frå det rummet där hon och barnmorskan förlöste och alla sprang dit. Barnmorskor och läkare gick in på rummet, mer folk behövdes ej. Det var en kvinna som hade börjat blöda ganska mycket så det var som sagt akut och läkarna skulle undersöka och stod lutade över patienten, fullt fokus och stor koncentration. När S då ska backa undan ch ställa sig lite i bakgrunden lyckas hon stöta till strömbrytaren och släcker alltså ljuset i rummet. Hon återfinner sig snabbt och tänder så klart igen men när hon berättade denna historien höll jag på att bryta ihop! Haha! Det händer ju bara inte liksom! Haha!  
 
Igår var jag ledig. Jag och Joar var i Köpenhamn på fotoutställning. Det blir ett eget inlägg senare. 
 
Jag jobber hela helgen så jag har inga speciella planer. Ikväll ska jag träffa Alice och färga ögonfransar och bryn. Yey! 
 
Peace out mina små rosenknoppar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0